Home Studio ya isim

Dieses Thema enthält 11 Antworten und 3 Teilnehmer. Es wurde zuletzt aktualisiert von  huriye vor 8 Jahre, 9 Monate.

Ansicht von 12 Beiträgen - 1 bis 12 (von insgesamt 12)
  • Autor
    Beiträge
  • #21740

    zilhan
    Mitglied

    Ladys Beauty-Farm
    Ladys Beauty Island
    ben bu isimleri düsündüm fakat sizinde fikrinizi almak istedim yardimci olursaniz sevinirim yada degisik isim düsünen cok zor ya karar veremiyorum!

    #343250

    huriye
    Teilnehmer

    selam bence güzel insllah benimde studio icin isim dusunecegim günler gelir hngi gel kullaniyorsun memnunmusun he bu arada hayirli olsun

    #343245

    zilhan
    Mitglied

    yazmistim Abalico ve Das Nagel Zentrum cok memlunum

    #343251

    huriye
    Teilnehmer

    tesekkür ederim

    #343241

    ayno66
    Teilnehmer
    zilhan;649535 wrote:
    Ladys Beauty-Farm
    Ladys Beauty Island
    ben bu isimleri düsündüm fakat sizinde fikrinizi almak istedim yardimci olursaniz sevinirim yada degisik isim düsünen cok zor ya karar veremiyorum!

    slm zilhancim ben aynur hani beraber kurs yapmistik, hatirladinmi? ayrica ismi güzel secmissin, hayirli olsun.

    #343246

    zilhan
    Mitglied

    Sagol canim bende tanir gibi oldum fakat acaba dedim. Ben o zaman model olarak gelmistim ben daha Kasim ayinda yaptim tirnak kursunu o zaman Fußpflege yi yeni bitirmistim yani anlican bende yeniyim daha yavas yavas ögreniyorum evde yapiyorum su an , 15 Euro falan aliyorum Materiyal Kosten. Bende evimin altina yapiyorum basladik yani cok stresliyim Mayis ayinda acilis yapacagim . Sevindim seni burda gördügüme sen neler yaptin nasil gidiyor?

    #343242

    ayno66
    Teilnehmer
    zilhan;651473 wrote:
    Sagol canim bende tanir gibi oldum fakat acaba dedim. Ben o zaman model olarak gelmistim ben daha Kasim ayinda yaptim tirnak kursunu o zaman Fußpflege yi yeni bitirmistim yani anlican bende yeniyim daha yavas yavas ögreniyorum evde yapiyorum su an , 15 Euro falan aliyorum Materiyal Kosten. Bende evimin altina yapiyorum basladik yani cok stresliyim Mayis ayinda acilis yapacagim . Sevindim seni burda gördügüme sen neler yaptin nasil gidiyor?

    merhaba zilhancim!ben senin isminin cok degisik olusundan tanidim birde baktim adresde dogru hemen yazayim dedim, tahminim dogruymus, canimben coktandir interneti kullanamadim su aralar basim cok sikisikti kizim hastalandi hastanede 2hafta kaldi simdi cikti ama hala tedavi görüyor onun üzüntüsü beni epey bir herseyden uzaklastirdi, ama insallah hersey yoluna girecek.canim bende tirnak yapiyorum biliyorsun birde agda sunuyorum müsterilerime, gerci suraralar dedigim gibi herseyden uzaktim.eeeee daha neler yapiyorsun? umarim iyisindir birgün bulusalim istersen….;)…

    #343247

    zilhan
    Mitglied

    Canim önce gecmis olmus kizina insallah sagligi düzelir…Vallahi herseyin basi saglik saglik olmayinca hicbirseyin tadi tuzu olmuyor allahim bütün hastalara acil sifalar versin. Bende cok isterim canim bulusalim valla biraz kafamiz dagilir, bende habire esya bakiyorum aliyorum hepsi bana bakiyor plan proje karar veremiyorum bende bogusup duruyorum yoksaki bir yaramazik yok allaha sükür, bu aralar dügünler cok makyaj tirnak baya bir is var öyle iste yuvarlanip gidiyoruz..bir gün bir yer belirleyelim görüselim canim hadi cok öptüm seni.

    #343243

    ayno66
    Teilnehmer

    :):):)

    zilhan;665985 wrote:
    Canim önce gecmis olmus kizina insallah sagligi düzelir…Vallahi herseyin basi saglik saglik olmayinca hicbirseyin tadi tuzu olmuyor allahim bütün hastalara acil sifalar versin. Bende cok isterim canim bulusalim valla biraz kafamiz dagilir, bende habire esya bakiyorum aliyorum hepsi bana bakiyor plan proje karar veremiyorum bende bogusup duruyorum yoksaki bir yaramazik yok allaha sükür, bu aralar dügünler cok makyaj tirnak baya bir is var öyle iste yuvarlanip gidiyoruz..bir gün bir yer belirleyelim görüselim canim hadi cok öptüm seni.
    #343248

    zilhan
    Mitglied

    ^o)

    #343249

    zilhan
    Mitglied

    heee

    #343244

    ayno66
    Teilnehmer
    zilhan;669536 wrote:
    heee

    ya bende anlamadim ne oldu

Ansicht von 12 Beiträgen - 1 bis 12 (von insgesamt 12)

Du musst angemeldet sein, um auf dieses Thema antworten zu können.